تبلیغات
زمستان تهران کارآفرین - مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان
 
زمستان تهران کارآفرین
در صورتی که نتوانستید به صورت آنلاین پرداخت و دانلود نمایید برای خرید تلفنی با 09010593607 تماس بگیرید.
درباره وبلاگ


پایان نامه ارشد با فرمت ورد ، دانلود پایان نامه مقطع ارشد ، پایان نامه ، پایان نامه با فرمت ورد ، دانلود پایان نامه ، پایان نامه با فرمت word، پایان نامه دکترا ، پایان نامه ، آرشیو پایان نامه ، دانلود پایاننامه ، پایانامه ، خرید پایان نامه ، سفارش پایان نامه ، پایان نامه ارشد ، مقاله ، مقاله با فرمت ورد ، دانلود مقاله ، مقاله ترجمه شده ، دانلد مقاله ، دانلود مقاله ترجمه شده ، مقاله با ترجمه ، طرح توجیهی ، کارآفرینی ، تهران کارآفرین ، طرح خوداشتغالی ، طرح کارآفرینی، پایان نامه ، پایان نامه با فرمت ورد ، پایان نامه اماده ، دانلود پایان نامه اماده ، نمونه پروبوزال ، دانلود پروپزال ، پروبوزال اماده ، سایت پایان نامه ، وبلاگ پایان نامه ، افزایش امار بازدید ، افزایش بازدید وبلاگ ، افزایش امار سایت ، افزایش امار وبلاگ ، افزایش بازدید ، افزایش بازدید وبسایت

مدیر وبلاگ : تی کی من Tkman
مطالب اخیر
نویسندگان

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان دسته: مدیریت
بازدید: 7 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 294 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 25

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان

قیمت فایل فقط 20,000 تومان

خرید

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

در راستای رشد و توسعه پایدار كشورها، توجه به بالندگی سازمان ها، از جمله سیاست های مورد توجه همه مدیران می باشد. بانك ها هم از این موضوع مستثنا نیستند. در بانكداری نوین، مؤلفه­های متعددی وجود دارند كه بر روند تأمین منابع مالی بانك­ها و مؤسسات مالی تأثیر می گذارند. شناسایی و تعیین میزان تأثیر و نوع ارتباط این مؤلفه­ها با موفقیت بانك ها در تأمین منابع مالی، مقوله­ای مهم می­باشد. امروزه شرایط و موقعیت­های مؤسسات مالی و بانك­ها با یكدیگر یكسان نیست و ممكن است كه مؤلفه های تأثیرگذار بر تأمین منابع مالی حتی برای هر یك از شعب یك گروه بانكی متفاوت باشد. (اکرامی، 1390، ص13)

صنعت بانکداری، از جمله صنایع مهم و مطرح دنیاست و گسترش روزافزون دانش بشری در زمینه علوم الکترونیکی سبب شده است كه این صنعت نیز از این دانش بهره فراوان داشته باشد. امروزه بانك­ها در كشورهای پیشرفته به عنوان رهگشا، مشاور حرفه­ای، متخصص در افزایش منابع مالی شركت­ها و جمع آوری و تبادل اطلاعات لازم برای مشتریان خود عمل می­كنند و یکی از موتورهای محرك اقتصادی هر كشور محسوب می­شوند. این امر سبب شده است تا فضای رقابتی تنگاتنگی میان آن­ها برقرار شود. با توسعه روزافزون تکنولوژی و صنعتی شدن كشورها، مدیران بانك ها سعی بر افزایش خدمات نوین بانکداری دارند كه متمایز بودن آن نسبت به خدمات سایر رقبا ازامتیاز ویژه­ای جهت جذب سپرده­های مشتریان برخوردار است. در كشورهای پیشرفته بیش از 70 درصد امور بانکی استفاده كنندگان از خدمات بانکی بدون حضور در محل شعب بانك ها و با استفاده از سیستم های الکترونیکی صورت می­پذیرد، لذا بانك­ها با بکارگیری فناوری مدرن صنعت بانکداری و اجرایی نمودن طرح مشتری محوری، سعی بر كاهش ضرورت مراجعه مشتریان به محل شعبه را دارند تا مشتریان بتوانند در محل كار و یا اقامت خود عمده امور بانکی را از این طریق انجام دهند (جکسون، 2010، ص8)

2-2-1 مفهوم عملکرد بانک

مفهوم عملکرد، با کارایی (Effciency) و اثربخشی (Effectiveness) تعریف شده است، چون اثربخشی بیانگر میزان دستیابی به اهداف است و كارایی به این موضوع اشاره دارد كه منابع از نظر اقتصادی، چگونه برای كسب هدف بکار رفته اند و می توان آنها را دو بعد مهم عملکرد دانست، یعنی هم علل داخلی (كارایی) و هم دلایل خارجی (اثربخشی) برای بخش های خاص عملکرد، می توانند وجود داشته باشند. از اینرو، عملکرد تابعی از كارایی و اثربخشی فعالیتهای صورت گرفته است. بانك­ها برای دستیابی به عملکرد بهتر، باید از شاخص­های پیشرو یا آینده­ نگر (Leading Indicator) استفاده کنند. شاخص­های پسرو یا گذشته نگر (Lagging Indicator) تنها وقایع تاریخی را بیان می­کنند، در حالی که شاخص­های آینده نگر، باعث مهیا شدن شرایط برای پرورش عملکرد می­شوند(آندریو[1]، 2007، ص17)

در نظام بانکی ایران تأمین مالی با توجه به قوانین بانکداری اسلامی از دو طریق انجام می­شود:

از طریق جذب سپرده های قرض الحسنه جاری و پس انداز، كه منابع مالکانه نامیده می شوند.

از طریق جذب سپرده­های مدت دار، كه منابع وكالتی نامیده می شوند.

در عصر حاضر، به دلیل وجود رقابت بین بانك ها و مؤسسات مالی برای جذب بیشتر منابع، تسلط بر مؤلفه­های مؤثر بر تأمین مالی مالی اهمیت ویژه­ای یافته است. جذب منابع مالی علاوه بر اینکه مهمترین رسالت بانك می باشد، تأثیر مهمی در تنظیم صحیح گردش پول و استقرار یك نظام پولی و اعتباری صحیح و متناسب با برنامه های بلندمدت و كوتاه مدت كشور دارد. موفقیت یا عدم موفقیت بانك را به دور از عملکرد مدیران نمی­توان تصور نمود. بانکی می­تواند موفق باشد كه از مدیران شایسته، ابزارهای متنوع و امکانات و پتانسیل موجود خود در راستای پیروزی مجموعه بهره­مند شود. عواملی كه منجر به توفیق بانك می شوند، استفاده از فناوری اطلاعات، بازاریابی، مشتری مداری به معنای واقعی آن و پرهیز از یدك كشیدن این شعارهاست. مدیران بانك باید توانایی تشخیص فرصت های جدید بازار را داشته باشند و برای رسیدن به این توان، حتماً كارشناسان و متخصصان ویژه و حرفه­ای باید در خدمت مجموعه باشند. بانك­ها با بهره­مندی از مدیران شایسته و منابع انسانی تحصیل كرده، می­توانند ارتباط دایمی با مشتریان و بازار داشته باشند و با ایجاد تغییرات و تحولات، جامعه را زیر ذره بین قرار دهند. (هدایتی، 1389، ص 7).

در نظام نوین مدیریت، سه بعد استراتژی، تأیید تمركز و سازمان وجود دارد. این استراتژی است كه متعاقباً به سطوح عملیاتی مانند عملکرد بازار، رضایت مشتریان، عملکردا جتماعی، اعتماد و پذیرش، عملکرد محیطی، مالی و اهداف و نتایج آن سپرده­های مازاد در دسترس مردم را جمع آوری می­كردند و با دادن وام به افراد نیازمند، وظیفه سنتی خود، یعنی واسطه گری را میان سپرده گذاران و وام گیرندگان ایفا می­كردند. در عصر حاضر، مؤسسات مالی و بانك­ها برای تأمین مالی مالی نیاز به تغییرات اساسی در محصولات و خدمات خود دارند و با خدمات ساده و ساختار سنتی بانکداری واسطه گری نمی­توانند در عرصه­های جهانی به تأمین مالی بپردازند. (هدایتی، 1389، ص 10).


[1] Andrew, Kenneth

قیمت فایل فقط 20,000 تومان

خرید

برچسب ها : مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهبود عملکرد سازمان , مبانی نظری , پیشینه تحقیق , بهبود عملکرد سازمان

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
شنبه 29 اردیبهشت 1397 07:22 ق.ظ
Highly descriptive blog, I liked that bit. Will there
be a part 2?
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :